سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسر آدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :0
کل بازدید :3866
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/2/17
12:28 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
milad[0]
وبم من همه چی توش داره البته ی هفته دیگه

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
مهر 90[1]
پیوند دوستان
 
MILAD rohi
سلام به همه دوستای خوبم امید وارم حال همتون خوب باشه چند روزی مسافرت بودم نتونستم آپ کنم

بعده چند روز اومدم آپ کنم و شعر جدیدمو تقدیم کنم به همتون امید وارم خوشتون بیاد و نظر بدین ممنون

میشم با تشکر میلاد .


عاشق شیدایی

یه حالی دارم این روزا

یکم دلگیرم از دنیا

نفهمید عاشقش بودم

نفهمید واسه اون خوندم

چقد دنیا ستم کاره

چرا دست بر نمیداره

تو این روز های تنهایی

نگاهی به دل ما کن

همون عاشق شیدایی 

تماشا کن تماشا کن

تو این دنیای نا آرام

همه عشاق آن ناکام

رها کن دست سردم

رها کن,کوه دردم       

               شاعر:میلاد جانمحمدی

=====================================================


برای ورود به چت روم روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.milad-chatrom.blogfa.com



شعرعشقولانه
شعر عاشقونه شعر عشق شعار عاشقانه شعار عشقولانه عشق چیست شعر و دیوانگی شعر غم
اندوه شعر زیبا شعرهای با یاد ماندنی شعر برای عاشقای بی وفا شعر جدایی ترانه
جدایی ترانه جدید


مجموعه ترانه
های ایرانی